خرید تلویزیون دست دوم

میخوام بفروشم

خرید تلویزیون دست دوم در تهران 

همان طور که می ‌دانید تلویزیون یکی از لوازم صوتی تصویری محسوب می‌ شود که محدودیت بسیار زیادی از افراد خود را در کنار تلویزیون با دیدن انواع فیلم و سریال و گوش دادن موسیقی و ویدیو کلیپ و اخبار و غیره می گذرانند. بنابراین وجود تلویزیون در خانه بسیار ضروری و لذت بخش است اما همان طور که می دانید قیمت تلویزیون امروزه متناسب با هوشمند بودن آن بسیار افزایش یافته بنابراین برای خرید تلویزیون نو و آکبند باید هزینه بسیار زیادی بپردازید به همین خاطر نمی صرفد که شما چنین هزینه ‌ای را برای خرید یک تلویزیون بگذارید به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تلویزیون مورد نظر خود را به صورت دست دوم و آنلاین خریداری کنید که سایت سمساری ترنج این نیاز را به طور کامل برطرف نموده است. پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیش تر در این زمینه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید تلویزیون دست دوم

راهنمای خرید تلویزیون سوخته دست دوم

برخی اوقات مجبوریم از خیر خرید مجدد لوازم خانگی آکبند بگذریم و به خرید دست دوم آن روی بیاوریم. البته که افرادی هستند در برابر خرید دست دوم موضوع خوبی ندارند و مخالف آن هستند اما خرید فوری،  برخی اوقات امکان پذیر نیست.

مصرف تلویزیون به صورت همه روزه است و به همین خاطر باید در خرید و کیفیت آن نکاتی را بدانیم، به خصوص در خرید تلویزیون دست دوم.

خرید تلوزیون دست دوم

افرادی که از تلویزیون برای تماشایه مسابقه و فیلم استفاده می کنند در خرید تلویزیون  نکاتی را باید بهش توجه کنند که عبارت است از: بررسی صدا، بررسی نور و تصویر تلویزیون و بررسی کنتراست.

تلویزیون دست دوم را حتما باید در دو حالت خاموش و روشن بررسی کنید. بدنه تلویزیون را در حالت خاموش با دقت بررسی کنید، توجه داشته باشید که به ظاهر و کارایی محصول ایرادی وارد نشده باشد. بررسی رزولوشن، صدا و کنتراست تلویزیون و کیفیت تصویر را در حالت روشن سنجید. همچنین باید توجه داشته باشید که در نمایشگرها مشکل پیکسل سوخته وجود نداشته باشد. لوازم خانگی از جمله وسایل برقی، در بازار قیمت نسبتا بالایی دارند و برای کاهش هزینه شما می توانید تلویزیون دست دومی را تهیه کنید .

خریدار انواع تلویزیون دست دوم 

اگر کمی تحقیق و جستجو کنیم متوجه می شود که در بازار بیش از صدها مدل تلویزیون وجود دارد که این تنوع نسبت به نوع برند تلویزیون و شرکت سازنده آن و مدل و اینچ آن می باشد. حتما این موضوع را می دانید که هر چه تعداد اینچ تلویزیون بیش تر باشد قطعاً قیمت آن ها بالاتر می رود برای مثال قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ خیلی کم تر از قیمت تلویزیون ۶۴ اینچ می باشد. گذشته از این موضوع شما می‌ توانید همه این تلویزیون های مرغوب و باکیفیت و بزرگ را به صورت دست دوم با قیمت کم تر خریداری کنید. خوشبختانه در سایت سن ساری ترنج انواع تلویزیون با قیمت مناسب و کیفیت بالا با دسته بندی وجود دارد که به فروش می رسد از این رو بهتر است چنین فرصتی را از دست ندهید و با مراجعه به این سایت هر چه سریع تر سفارش خود را ثبت کنید.

  • از مهم ترین مزایای خرید لوازم صوتی تصویری به صورت دست دوم قیمت مناسب آن است.
  • در واقع بر روی هر وسیله صوتی تصویری مقدار مشخصی تخفیف وجود دارد.
  • از دیگر مزایای این نوع خرید دستیابی به لوازم مرغوب و با کیفیت با طول عمر بیشتر می باشد.
  • خرید لوازم دست دوم به صورت آنلاین لذت بخش است.
  • در برخی موارد ضمانت بازگشت و مرجوع کالا تا چند ساعت پس از تحویل امکان پذیر خواهد بود.

فروش تلویزیون دست دوم در تهران به سمساری اینترنتی 

قطعاً خرید از سمساری های سطح شهر چالش بسیار بزرگی است و شما باید زمان زیادی را برای خرید تلویزیون صرف کنید و سمساری های مختلف مراجعه کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید اما قطعاً این کار می‌ تواند شما را از کار و زندگی به اندازد و زمان شما را هدر دهد به همین خاطر خرید از سایت شرمساری ترنج پیشنهاد می شود زیرا شما می توانید تلویزیون دست دوم مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش دهید و در کدام ترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت کنید توجه داشته باشید که این خرید کاملا امن و راحت و سریع انجام می ‌شود و گذشته از این موضوع زمان شما را هدر نمی ‌دهد. و به طور کلی خرید به صرفه و  عالی به نظر می رسد.

قیمت تلویزیون دست دوم خراب چقدر است؟

عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت دقیق تلویزیون در تاثیر گذار هستند تلویزیون ها با توجه به نو و دست دوم قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند اما اگر بخواهیم در مورد قیمت تلویزیون دست دوم با شما عزیزان صحبت کنیم باید نکات مختلفی را در این رابطه عنوان کنیم که به شرح زیر می باشد:

  • مقدار یا تعداد اینچ تلویزیون بر قیمت آن اثر گذار است.
  • هر چه مقدار کارکرد و استفاده از تلویزیون بیش تر باشد قیمت فروش دست دوم آن کم متر خواهد بود.
  • برای خرید تلویزیون دست دوم و استعلام قیمت به سایت سمساری ترنج مراجعه کنید.

کارشناسان سایت سمساری ترنج انواع تلویزیون های دست دوم و سینما خانگی دست دوم را کارشناسی کرده و قیمت دقیق آن ها را در سایت همراه با اطلاعات کامل درج نموده اند به همین خاطر می توان به راحتی استعلام قیمت گرفت و قیمت را با دیگر سمساری ها یا دیگر مدل‌ ها مقایسه نمود.

خرید تلویزیون دست دوم

تعویض قطعات معیوب تلویزیون و یا فروش تلویزیون:

این اتفاق برای هر تلویزیونی رخ خواهد داد که بعد از استفاده آن پس از مدتی، نیاز به تعویض قطعات پیدا کند و ممکن است کمپانی که از آن تلویزیون خود را تهیه کرده اید به هر دلیلی دیگر فعالیت نکنند و نمایندگی های آن قطعات آن سری از تلویزیون ها را تولید و عرضه نکنند.

گاهی اوقات نیز برخی از قطعات تلویزیون های سری های قدیمی به طور کامل نادر و کمیاب می شوند و مجبور می شوید از قطعات دیگری استفاده کنید که ممکن است با تلویزیون شما نسازد. در این صورت است که باید به فکر خرید یک تلویزیون جدید و فروش تلویزیون قدیمی خود شوید. زیرا فروش تلویزیون قدیمی خود هر چند با قیمت پایین تر، بهتر است که با استفاده از قطعات تقلبی باعث مرگ کامل دستگاه تلویزیون خود شوید.

بدیهی است پس از طی کردن عمر مفید دستگاه های تلویزیون، قطعات آن به دلیل عدم استفاده صحیح و استهلاک و مواردی از این دست دچار خرابی و اشکال شود.

خریدار تلویزیون دست دوم سوخته قدیمی

هنگامی که تلویزیون شما در صفحه نمایش اش به مشکل بر می خورد و یا مشکلی برای صدا و رزولوشن او به وجود می آید، تلویزیون به تعمیر نیاز پیدا می کند. اما در آن شرایط باید بررسی کرد که آیا هزینه تعمیر آن چقدر می شود؟

آیا ارزش آن را دارد که بخواهید قطعه ای که به مشکل بر خورده را تعمیر یا به حال خود رها کنید؟ امروزه هزینه های جانبی در وسایل صوتی- تصویری به نسبت بالا رفته است و در تعمیر و خرید آن باید کاملا تحقیق و بررسی کرد.

اگر به عنوان مثال صفحه نمایشگر تلویزیون دچار آسیب جدی مثل شکستگی  یا ضربه شده باشد و هزینه تعمیرش زیاد شود، مثل روز اولش هم نخواهد شد پس مقرون به صرفه تر است که به جای تعمیر تلویزیون، تلویزیون جدیدی را تهیه کنید. ولی بهتر است که مشکل تلویزیون قبلی خود را بر طرف کنیم و تلویزیون خود را بفروشید.

افرادی که مدت زمان زیادی تلویزیون خود را روشن می گذارند طول عمر تلویزیون خود را کاهش می دهند و باعث می شود نور پس زمینه کم و دچار خرابی شود در این حالت بهتر است که تلویزیون خود را بفروشید زیرا به مرور زمان نور پس زمینه کم نور تر می شود.  در ادامه به بررسی اینکه چطور تلویزیون قدیمی و خراب خود را بفروشیم به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم زمانی به جای تعمیر به سراغ فروش تلویزیون بروید که بسیاری از قطعات اصلی تلویزیون از عملکرد صحیح و استاندارد خود دور شده باشند. چرا که در چنین شرایطی ممکن است هزینه ی تعمیر با خرید تلویزیون جدید برابر شود و در این صورت است که تعمیر جای خود را تعویض می دهد.

چگونه تلویزیون خراب خود را بفروشیم؟

برخی از دستگاه های تلویزیون به دلیل استفاده زیاد، عمر مفید خود را گذارنده و خراب و از کار افتاده می شوند. یا یک دفعه می سوزند. بستگی به نوع استفاده شما از تلویزیون دارد این که تلویزیون چطور خراب شده باشد. در اینجا راه هایی را برای رهایی شما از تلویزیون از کار افتاده تان پیشنهاد می کنیم. یکی از راه هایی که می توانید تلویزیون بلا استفاده خود را بفرشید آن است که به صورت اسقاط به فروش برسانید (این در صورتی است که به طور کامل تلویزیون سوخته و از بین رفته باشد و امیدی به درست کردن آن وجود نداشته باشد). راه دیگری که می توان پیشنهاد کرد آن است که تلویزیون خود را تعمیر کنید و بعد با قیمتی مناسب آن را بفروشید.

برخی افراد هستند تلویزیون های از کار افتاده، شکسته و خراب را با یک قیمت منصفانه از مصرف کنندگان خریداری می کنند. آن ها از تلویزیون های شکسته،  قطعات قابل استفاده آن را برداشته و مورد استفاده تلویزیونهای قابل تعمیر دیگری قرار می دهند.

 اکثر قطعات تلویزیون قابل تعمیر هستند اما نباید انتظار داشت تا مثل روز اول شود. به هر حال تعمیر کردن تلویزیون خراب پیش از فروش آن باعث می شود تا قیمت بالاتری بتوانید تلویزیون خود را به خریدار بفروشید.

خرابی چه قطعاتی از تلویزیون آن را به دستگاه غیر قابل تعمیر تبدیل می کند:

می توان گفت تمامی وسایل برقی خانگی بعد از گذشت زمان دچار مشکل می شوند. تلویزیون یکی از وسایل برقی مصرفی خانگی بوده که حساس ترین قسمت آن صفحه نمایش و برد آن است که بیشترین خرابی را دارند. معمولا زمانی که این مشکل به وجود می آید به دلیل اختلال در عملکرد خود بک لایت و یا قسمت های مرتبط به وجود آمده دیگر نتوان آن را تعمیر و استفاده نمود.

برخی آسیب های وارد شده و شکستگی ها به پنل و نمایشگر تلویزیون ها، قابل تعمیر نمی باشند و یا هزینه تعمیر آن ها اصلا به صرفه نیست. به علاوه به دلیل وارد شدن ضربه های متعدد به دستگاه، هزینه تعمیر تلویزیون، چیزی بیشتر از خرید یک دستگاه نو و جدید است.

یکی از قسمت های دیگری که باعث می شود تا تعمیر قطعات تلویزیون غیر ممکن شود این است که تلویزیون شما صدا داشته باشد اما تصویر نداشته باشد و یا اینکه خط های عمودی روی صفحه نمایش شما ایجاد شود. در صورت نفوذ آب به داخل صفحه نمایش نیز باعث می شود تلویزیون شما غیر قابل تعیر شود.

سخن آخر

در این مقاله به نکات خرید تلوزیون دست دوم اشاره کردیم و به دلیل برقی بودن این وسیله اهمیت توجه به این نکات را به شما یاد آور شدیم.

خیلی از افراد معتقد اند که خرید وسایل برقی دست دوم، ریسک بالایی دارد و امکان دارد پس از خرید آن با مشکلاتی مواجه شوید. اگر با داشتن آگاهی کافی برای خرید تلویزیون یا هرنوع وسیله برقی دیگری اقدام نمایید  و از یک سمساری معتبر خرید کنید حتما از نتیجه خرید راضی خواهید بود.