خرید دست دوم یخچال

میخوام بفروشم

خرید یخچال دست دوم از سمساری

همان طور که می دانید یخچال یکی از مهمترین وسایل یا لوازم برقی در هر خانه‌ ای محسوب می شود که غیر ممکن است به خانه بروید و یخچال در آن نباشد یخچال وسیله ای است که با افت خنک نگه داشتن تمام مواد غذایی و جلوگیری از فاسد و خراب شدن آن ها می شود. بنابراین عدم وجود یخچال در خانه غیر قابل باور است به همین خاطر افراد سعی می کنند حتماً هر طور شده یخچال خریداری کنند اما همان طور که می دانید امروز قیمت یخچال سر به فلک کشیده و بسیار بالا رفته به همین خاطر برخی افراد هستند که توانایی خرید یخچال را ندارند و اگر هم مبلغ مشخصی برای خرید یخچال داشته باشند قطعاً کیفیت متناسب با چنین مبلغی پایین خواهد بود به همین خاطر به خرید یخچال دست دوم روی می آورند که خرید یخچال دست دوم از سایت سمساری ترنج انتخاب بسیار درستی می باشد.

خرید یخچال دست دوم

فروش یخچال دست دوم در تهران

فروش یخچال دست دوم مزایای مختلفی دارد که ما سعی کردیم در این مطلب به تعدادی از آن ها بپردازیم زیرا ممکن است شما از این مزایا بی خبر باشید و تنها به جنبه قیمت آن توجه کنید البته که قیمت پایین لوازم دست دوم از جمله یخچال یکی از مهم ترین مزایای آن به حساب می آید. توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  • یکی از مزایای خرید یخچال دست دوم این است که قرار نیست هزینه هنگفتی برای خرید یخچال صرف کنید.
  • از دیگر مزایای خرید یخچال دست دوم این است که شما می توانید با هزینه کم یخچال برند مرغوب و کیفیت بالا بخرید.
  • از دیگر مزایای این نوع خرید دستیابی به لوازم مرغوب و با کیفیت با طول عمر بیشتر می باشد.
  • توجه داشته باشید که خرید یخچال دست دوم می تواند باعث بالا رفتن قدرت خرید شما شود.
  • در صورت امکان می توانید دوباره آن را تعویض کنید.

چرا از سمساری ترنج یخچال کارکرده بخریم؟

سمساری ترنج یکی از بزرگترین سمساری ها است که فعالیت خود را در همین دهه آغاز نموده و توانسته موفقیت بسیار خوبی در این راه کسب کند. با گذشت زمان و پی بردن به اینکه افراد تمایل دارند تمام خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند تصمیم گرفته شد که تمام لوازم و وسیله های مورد نیاز مردم به صورت آنلاین از سایت سمساری ترنج به فروش برسد. از این رو شما عزیزان می توانید برای خرید انواع یخچال دست دوم به سایت سمساری ترنج مراجعه نموده و از دسته بندی های یخچال انواع یخچال را مشاهده کنید که تصاویر تک تک آن ها برای نمایش وجود دارد و اطلاعات لازم از جمله قیمت و برند و فوت و رنگ و اندازه و دیگر مشخصات درج شده است. طرح برای شما می توانید خرید امن و راحت را از سایت سمساری ترنج تجربه کنید.

قیمت یخچال دست دوم چقدر است؟

از مهم ترین عواملی که همواره مورد تفکر و تأمل قرار می گیرد در رابطه با قیمت یخچال دست دوم است. از این رو شما باید نهایت دقت را به هنگام خرید داشته باشید هرچند که در این مورد کارشناسان سایت سمساری ترنج بسیار عالی عمل نموده اند. یعنی کارشناسان تمام یخچال هایی که قرار است به صورت دست دوم بفروشند را کارشناسی نموده تا متوجه شوند که کیفیت آن ها چگونه است و چه مقدار کار کرده هستند سپس بر همین اساس قیمت گذاری های لازم را انجام می دهند و شما می توانید یخچال دست دوم را با منصفانه ترین قیمت خریداری کنید البته که از این موضوع نیز نباید صرف نظر کنید که قیمت اصلی یخچال دست دوم به عوامل مختلفی از جمله برند و مارک آن و هم چنین اندازه و رنگ و کارکرد آن بستگی دارد.

قیمت یخچال دست دوم

یخچال ساید دست دوم در حد نو

یخچال ساید بای ساید با توجه به برند و مدلی که دارد و هم چنین میزان سلامتی که می تواند برای فرد ایجاد کند یکی از وسایل بسیار پرفروش است که امروزه در مغازه ها و سمساری ها خرید و فروش می شود. ساید بای سایدها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از ساید بای ساید نو و ساید بای ساید دست دوم.

در یخچال های که ساید بای ساید نو هستند اکثرا دارای گارانتی می باشند که اگر روزی یخچال نیاز به تعمیر پیدا کرد با مراجعه به نمایندگی همان برند به تعمیر ان اقدام کنند ولی اگر یخچال  ساید بای سایدی دارای گارانتی باشد که تاریخ ان به اتمام رسیده باشد باید در خرید ان کمی تعلل کنید و نسبت به خرید ان کمی حساس تر باشید. نکاتی که باید در هنگام خرید ساید بای ساید ها به انها توجه کنید عبارتند از نوع برند، نوع مدل، میزان سلامت موتور، عدم ضرب دیدگی و عدم رنگ پریدگی.

حال اگر یخچال ساید بای سایدی دارید و دست دوم محسوب می شود و می خواهید اقدام به فروش ان کنید باید به مواردی توجه کنید از جمله اینکه برند ان را مشخص کنید چون هر برندی از نوع قطعات خاصی در ساخت یخچال خود استفاده کرده است و با توجه به نوع و کیفیت این قطعات قیمت ان یخچال هم فرق می کند.

هم چنین میزان سلامت موتور و قطعاتی که در ان به کار رفته است نیز خیلی مهم است به این خاطر که عموم مردم علاقه ای ندارند یخچالی خریداری کنند که موتور ان نیم سوز و و یا قطعات ان خراب باشد.

برای اینکه نظر افراد را جلب کنید بهترین حالت این است که از تمام ابعاد و زوایای لازم از یخچالتان عکس بگیرید و برای افراد اطمینان لازم جهت خریدشان را ایجاد کنید.

خریدار موتور سوخته یخچال چقدر است؟

قیمت یخچال هایی که موتورشان سوخته است با توجه به میزان فوتی که ان یخچال ساید بای ساید دارد فرق می کند و یا با توجه به اینکه مدل ان یخچال ساید بای ساید جدید است و یا قدیمی و یا ان یخچال ساید بای ساید چقدر تمیز است از عواملی است که در میزان قیمت خریداری یخچال موتور سوخته تاثیر می گذارد.

بخاطر اینکه حدود 50 درصدی از یخچال ها اسکات می شوند باید اگر یخچالی دچار پوسیدگی باشد اقدام به درست کردن آن نمود که از لحاظ منطقی یخچالی که قیمت ان 10 میلیون است نباید اسکات شود.

قیمت ضایعات موتور سوخته یخچال ساید بای ساید ها متفاوت است و با توجه به تکمیل بودن یخچال، خط و خش نداشتن یخچال، تمیز بودن یخچال، نوع برندی که یخچال دارد (خارجی، ایرانی) قیمت هایشان باهم فرق می کند. حتی قدیمی و یا جدید بودن یخچال هم مهم است چون معمولا یخچال فریزرهایی که قدیمی هستند به عنوان ضایعات خریداری می شوند و باز هم به  میزان فوتی که دارد بستگی دارد، هم چنین تکی و دو قولو بودن یخچال هم مهم است.

بهترین خریدار یخچال فریزر دست دوم و خراب 

یخچال هایی که خراب باشند اغلب برد انها خراب و یا سوخته و معیوب شده است، موتور انها سوخته است و یا موتور ندارند، یخچال بدون گاز و بدون دیجیتال است و یا درب ان پوسیده شده است که برای فروش همچین یخچال هایی که در دسته بندی یخچال های دسته دوم خراب قرار می گیرند باید با بهترین خریدار یخچال دست دوم تماس حاصل فرمایید که حضوری برای دیدن ان به مکان مورد نظر شما مراجعه کند و یا عکسهایی از تمام زوایا و ابعاد یخچال تهیه کنید و با یکی از پیام رسان های ارتباطی همچون واتساپ و یا تلگرام و …  برای خریدار مورد نظر خود بفرستید.

اگر یخچال شما ارور می دهد به علت خرابی برد ان می باشد که یعنی یا برد ان خراب شده و یا سوخته است و باید به دنبال خریداری باشید که بتوانید یخچال خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با منصفانه ترین قیمت حتی اگر یخچال مورد نظر شما خراب و یا برد سوخته باشد از شما خریداری کند.

یخچال دست دوم

چه مواقعی به دنبال خریدار یخچال دسته دوم باشیم؟

زمانی که تصمیم دارید به دنبال خریدار برای یخچال خود باشید باید حتما به میزان عملکردی که یخچالتان دارد نگاه کنید و درواقع باید زمانی اقدام به پیداکردن خریداری برای یخچال خود کنید که نشتی گاز یخچال شما بیش از حد باشد و حتی یکبار تعمیر شده باشد و یا پوسیدگی کف و بدنه داشته باشد باید به فکر این باشید که ان را عوض کنید، اگر یکبار موتور یخچال را عوض کرده اید ولی باز هم عملکرد یخچال شما ضعیف می باشد باید اقدام به فروش ان کنید، هم چنین اگر درب  یخچال شما قابلیت ریگلاژ شدن خود را از دست داده باشد و به خوبی کار نکند تعمیر کردن ان ممکن است برایتان هزینه اضافی داشته باشد بنابراین اقدام به فروش ان کنید.

بهترین خریدار یخچال دست دوم در تهران

قیمت خریداری یخچال دست دوم به مواردی همچون رنگ یخچال کارکرده، سیستم تهویه یخچال دست دوم، برفک زدن یخچال، موتور یخچال دست دوم بستگی دارد که در اینجا به اختصار هر یک از این موارد را توضیح می دهیم.

رنگ یخچال دست دوم و کارکرده اگر زیاد ادم حساسی نیستید که بیشتر برایتان مهم باشد که ان یخچال مورد نظر موتور سالمی داشته باشد و پوسیده نباشد و زیاد به ست شدن رنگ ان با وسایلتان فکر نکنید به این خاطرکه بسیاری از افراد بوده اند که پول زیادی را صرف یخچال هایی کرده اند که نو بوده اند ولی از عملکرد ان یخچال رضایتی نداشته اند.

به سیستم تهویه یخچال بوگیر و یا فن داخل یخچال گفته می شود که اگر خراب باشد وقتی درب یخچال باز شود بوی بدی از داخل ان به بیرون داده می شود که اصلا جالب به نظر نمی رسد.

برفک زدن بیشتر در یخچال های قدیمی وجود داشت برای اینگونه یخچال های قدیمی که برفک می زنند دقت کنید که نوار دور درب یخچال حتما سالم باشد تا درب یخچال به خوبی باز و یا بسته شود. یخچال فریزرهایی که جدید هستند دیگر برفک نمی زنند ولی اگر هم چنین مشکلی دارد نشان میدهد که ان یخچال فریزر از لحاظ تایمر، ترموفیوز، فن و یا سایر عوامل مشکلی داشته باشد بنابراین اگر تصمیم گرفته اید که یخچال دست دوم و کارکرده خریداری کنید حتما مطمئن باشید که تمام ابعاد و قطعات ان یخچال سالم و درست باشند.

اگر یخچالی که خریداری کرده اید ظاهر تمیزی داشته باشد ولی خوب کار نمی کند احتمالا موتور ان دچار مشکل است مواردی همچون صدای غیر عادی موتور یخچال، کار نکردن موتور، داغ بودن موتور حتی زمانی که کار نمی کند، هنگامی که یخچال را استارت می زنید ولی روشن نمی شود نشان می دهد که موتور یخچال ایرادی دارد.

زمانی موتور یخچال خوب کار نمی کند که موتور سوخته باشد، یخچال شما نیم سوز شده باشد، یخچال شما پوسیده شده باشد، درب ان عایق بندی شده باشد، گاز یخچال خالی شده باشد و یا دچار نوسانات برقی شده باشد.

روش های جستجو برای یخچال دست دوم چیست؟

قبل از خرید یخچال دست دوم  باید به نکاتی از قبیل فضای محل قرارگیری یخچال، میزان بودجه ای که می خواهید برای خریداری یخچال هزینه کنید، استفاده از تجارب دیگران در خرید یخچال دست دوم، سوال کردن از خود فروشنده در مورد یخچال دست دوم توجه کنید تمامی اینها روش های جست و جو برای خریداری یخچال دست دوم هستند.

بنابراین قبل از هر چیزی فضایی که می خواهید در داخل ان یخچالتان را قرار دهید در نظر بگیرید و فرقی نمی کند  که یخچال شما نو باشد و یا کارکرده عدم توجه به این موضوع باعث می شود که پول شما هدر برود.

طول و عرض عمق فضایی که قرار است یخچال  در داخل ان قرار بگیرد را مشخص کنید چون اگر یخچال شما بزرگ باشد دیگر نمی توانید ان را پس بدهید و باید از هر طرف 2.5 سانتی متر با دیوارها و کابینت ها فاصله داشته باشد.

یخچال هایی که کار کرده هستند با توجه به تاریخ تولید انها و مدل و امکاناتی که دارند و هم چنین جنس و رنگی که دارند قیمت گذاری می  شوند. بنابراین باید قبل از خرید یخچال میزان بودجه ای که دارید را مشخص کنید بعد به سراغ یخچال هایی بروید که با میزان بودجه شما هماهنگ باشد.

با افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را دارند مشورت کنید به خصوص اگر بخواهید یخچال را خریداری کنید که دست دوم باشد بنابراین حتما در رابطه با مدلی که انتخاب کرده اید با افراد صاحب نظر و با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

همین طور می توانید از شبکه های اجتماعی برای تحقیق در رابطه با مدل انتخابی خود کمک بگیرید البته بهتر است از نظرات کاربران سایت هایی کمک بگیرید که معتبر باشند و در رابطه با کیفیت و خدمات پس از فروش و کارایی یخچال خود می توانید با انها صحبت کنید.

همیشه علت فروش یخچال را از فروشنده سوال کنید. البته سوالات دیگری نیز وجود دارد که باید از فروشنده بپرسید تا متوجه شوید یخچالی را که می خرید می تواند تمامی نیازهای شما را پاسخگو باشد. بنابراین در هنگام خرید یخچال دست دوم همانند فردی مطلع و باهوش و اگاه برخورد کنید و سوالاتی در رابطه با علت فروش یخچال بپرسید.

روش های خرید یخچال دست دوم