خررید لوازم دست دوم شرکتی

میخوام بفروشم

خرید لوازم شرکتی دست دوم

خرید لوازم شرکتی از جمله مواردی است که در هنگام احداث و افتتاح شرکت و یا ارتقا کیفیت لوازم مورد نیاز به آنها باید توجه کنید. به این خاطر که این لوازم اداری علاوه بر اینکه باعث مجهز شدن فضای اداری می شوند بر زیبایی محیط هم تاثیر می گذارند بنابراین اگر خریدار لوازم شرکتی هستید مانند خرید لوازم فوری منزل و یا حتی خرید لوازم چوبی و لوازم مورد نیاز دیگر باید اقدام به تهیه انها کنید.

در این میان برای صرفه جویی در هزینه های شرکت بهتر است که انها را به صورت دست دوم خریداری کنید به عنوان مثال اگر خریدار لوازم اداری دست دوم هستید بهتر است بدانید که این لوازم با گذشت زمان فرسوده می شوند و ممکن است که بعدا نیاز داشته باشید که یک قسمت ان را تعویض کنید.

اگر می خواهید این لوازم را به صورت انلاین خریداری کنید بهتر است به دنبال شرکتی معتبر در زمینه فروش لوازم دست دوم شرکتی بگردید که در اسرع وقت لوازم شما را با حمل و نقل مناسب از مغازه خود به مکان مورد نظر شما انتقال دهند و به صورت کارت به کارت و یا نقدی مبلغ مورد نظر را با انها تسویه کنید.

خرید لوازم شرکتی دست دوم با توجه به نوع ادارات و شرکتها، روحیه کارمندان، میزان ساعت های کاری که کارمندان در این مکان ها حضور دارند و هم چنین بر اساس بودجه ای که برای ان نهاد اعم از شرکت و یا اداره تعیین شده است موظف هستند که این لوازم را خریداری کنند تا کیفیت کار افراد مشغول به کار را افزایش دهند و بازدهی کاری بیشتری داشته باشند.

مواقعی پیش می آید که لوازم اداری و شرکتی شما در طول زمان و استفاده زیاد دچار فرسودگی شده باشند و دیگر قابل استفاده نباشند. در مواقعی هم ممکن است شما مایل باشید تا لوازم شرکتی و اداری خود را جدید کنید و دیگر نیازی به قبلی ها نداشته باشید. در این شرایط است که شما بایستی به دنبال خریدارهایی باشید تا لوازم دست دوم شرکتی شما را خریداری نمایند. خرید دست دوم لوازم شرکتی امروزه چیز عجیبی نیست و شما می توانید با یک جستجو ساده در گوگل بهترین خریدار را که قیمت مناسبی به شما می دهد را پیدا نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در زمینه خرید دست دوم لوازم شرکتی راهنمایی نماییم.

خررید لوازم دست دوم شرکتی

در چه مواقعی بایستی لوازم شرکتی دست دوم را بفروشیم؟

ممکن است که نیاز باشد که در فضای کوچکتری شروع به کار کنید ولی بعد از گذشت زمان و با اضافه کردن افراد بیشتری به مجموعه خود به این نیاز داشته باشید که وسایل اداری خود را تغییر دهید.

در این صورت یا نیاز است که کلیه لوازم اداری و شرکتی خود را بفروشید که در ان زمان نیاز به فروش سریع لوازم خود دارید و برای این موضوع ممکن است با افراد زیادی تماس بگیرید و قیمت های بسیار پایینی را برای خرید لوازم شرکتی شما پیشنهاد دهند که اصلا منصفانه نباشند. برای این موضوع نیاز دارید که با افراد متخصصی در سمساری تماس حاصل فرمایید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و با منصفانه ترین قیمت کلیه لوازی اداری و شرکتی دست دوم خود را بفروشید. در این مسیر شرکت های معتبری می باشند که می توانند بهترین خریدار دست دوم لواز شرکتی شما باشند.

فروش لوازم شرکتی دست دوم

در بسیاری از شرکت ها برای اینکه وسایل و تجهیزات خود را به روز کنند و همچنین جهت بهبود کیفیت  خدمات و رضایت کارمندان و مشتریان خود نیاز دارند که در سریع ترین زمان ممکن اقلام و تجهیزات خود را به فروش برسانند و چون برای جایگزین کردن وسایل و تجهیزات فروخته شده زمان محدودی دارند نیازمند فروش سریع ان هستند به این خاطر که اگر بخواهند وسایل را به قیمت روز بفروشند مستلزم صرف زمان بیشتری می باشند.

همچنین خارج کردن وسایل نیازمند زمانی زیاد است و ممکن است این گونه مشتریان خود را ازدست بدهند به همین دلیل برای قیمت گذاری و فروش وسایل دست دوم  شرکت های خود نیازمند به سمساری هستند که بتواند منصفانه ترین قیمت را به انها پیشنهاد دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن وسایل انها را جابجا کند.

لوازمی که می توانید به خریدار دست دوم لوازم شرکتی بفروشید

لوازم شرکتی شامل لوازم اداری می شود که شما در دفتر کار خود استفاده می نمایید.  باید لیست کاملی از وسایلی که نیاز دارید را تهیه کنید و برای خرید و یا فروش این لوازم نیازمند مراجعه به سمساری هستید.

این لوازم عبارتند از:

  • انواع میزها مانند میز کنفرانس و میز کارمندی ، انواع صندلی همچون صندلی چرخدار
  • لوازم امنیتی شرکتی دست دوم مانند گاوصندوق و دوربین مداربسته، لوازم نورپردازی ، کتابخانه ، کمد
  • لوازم فناوری شرکتی دست دوم عبارتند از کامپیوتر، کیس، کیبورد، لپ تاب، تبلت، پرینتر، هدفون، اسپیکر، مانیتور، دی وی دی رایتر، دی وی دی پلیر، تلویزیون 42 اینچ، پروژکتور نمایش اسلاید و دستگاه فکس، دستگاه کپی، اسکنر، کاغذ خردکن، ماوس و پد ماوس می باشد.
  • لیست ظروف دست دوم شرکتی عبارتند از آب سردکن، یخچال های شرکتی، مایکروویو، ابکش ظرفشویی، قهوه ساز

در زمان خرید لوازم اداری وشرکتی باید به چه مواردی توجه داشت؟

در هنگام خرید لوازم دست دوم شرکتی و اداری باید حتما فردی اگاه را با خود داشته باشید، موقع خرید حتما کالا را از جهات و قسمت های مختلف مورد بررسی قرار دهید و حتی اگر نیاز به ازمایش کردن داشت این کار را انجام دهید تا از سالم بودن و بدون نقص بودن انها به خصوص اگر تصمیم دارید وسایل برقی و الکترونیکی خریداری کنید مطمئن شوید و وقتی که مطمئن شدید که کالای مورد نظر کاملا بدون نقص و ایراد است اقدام به خرید ان کنید.

چه بسا امکان دارد که لوازمی که خریداری می کنید در موقع خرید و حتی ازمایش انها کاملا بدون سالم و بی نقص جلوه کنند اما در نهایت بعد از یکی دوبار استفادده خراب شوند.

کالای دست دومی که خریداری می کنید باید حتما دارای گارانتی باشد . شاید این موضوع به نظرتان عجیب باشد چون بعضی از کالاهای نو هم حتی در کشور ما گارانتی ندارند. مثلا وقتی وسیله ای در خانه خراب می شود و با پشتیبانی دستگاه مورد نظر تماس می گیرید که برای تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز ان بیایند از زیر بار این موضوع شانه خالی می کنند و حتی بعضی از انها در ازای ارائه خدمات پول دریافت می کنند.

اما اگر می خواهید گارانتی داشته باشید که حتی شامل اجناس دست دوم هم بشود باید از فروشنده کالا بخواهید که به مدت مشخصی کالای مورد نظر شما را تست کند و اگر مشکلی برای ان ایجاد نشد ان را خریداری می کنید این موضوع به خصوص برای خریدن وسایل برقی و لپ تاب ها و کامپیوترهای شرکت کاربرد دارد.

بهتر است تحقیقات لازم را به عمل بیاورید، هر وسیله ای که دست دوم است دارای طول عمر مفیدی می باشد پس در مورد طول عمر مفید ان بپرسید که کلاه سرتان نرود به این خاطر که بعضی از کالاها فقط یک سال طول عمر مفید دارند ولی بعضی دیگر ممکن است برای سال های زیادی کار کنند.

اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت کنید چون باید مطمئن شوید کالایی که خریداری می کنید هیچ گونه نقصی نداشته باشد و یا کدام قسمت ان را تعویض و یا تعمیر کرده اند و بهتر است که در موقع خرید کردن خودتان را اگاه نشان دهید و این موضوع باعث می شود که بعدا از خرید خود پشیمان نشوید.

سوالات متداول:

هزینه خرید لوازم شرکتی دست دوم شرکتی چگونه پرداخت می شود؟

هزینه خرید اجناس دست دوم شرکتی باید یا در همان لحظه در محل به صورت نقدی پرداخت شود و یا به صورت کارت به کار بدون هیچ گونه اتلاف وقتی به مشتری پرداخت شود.

قیمت خرید لوازم شرکتی به چه صورتی تعیین می شود؟

قیمت خرید لوازم دست دوم شرکتی به عوامل زیادی بستگی دارد همچون جنس کالا، میزان سالمی و مواردی دیگر از این قبیل که وجود دارند.

ایا امکان دارد تصاویر لوازم دست دوم شرکتی برای شما ارسال شود؟

بله هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و شما می توانید تصاویر لوازم دست دوم شرکتی خودتان را از طریق یکی از پیام رسان های ارتباطی مانند واتساپ و یا تلگرام و… برای انها ارسال کنید.