خرید و فروش ظروف و وسایل مسی و برنجی

میخوام بفروشم

خریدار ظروف و وسایل مسی و برنجی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی وسیله ها از جمله ظروف در حال پیشرفت و به روز شدن و مدرن شدن هستند به همین دلیل است که بسیاری از افراد هر روزه سعی می کنند تا وسیله های منزل خود را تعویض کنند و وسیله های بسیار جدید و مدرن را جایگزین آنها کنند . در گذشته و در چند دهه قبل تمامی ظروف منازل مسی یا برنجی و یا سنگی بوده است. حتماً می‌دانید که ظروف و وسایل مسی و برنجی علاوه بر ظاهر زیبایی که داشتند خواص بسیار زیادی را هم به همراه داشته اند برای مثال ظروف سنگی خواص بسیار زیاد و فایده های زیادی را به همراه داشته اند و املاح بسیار مفید و مواد معدنی که بدن به آنها نیاز داشته را وارد غذا و یا وارد آب می کرده و به بدن انسان می رسانده است.

و همین طور ظروف مسی مواد معدنی بسیار مفید و املاح معدنی که بدن به آنها احتیاج دارد را از طریق آب و غذا وارد بدن می کرده و در آب حل می شده است‌. اما امروز این ظروف بسیار پرکاربرد جای خود را به ظروف چینی و شیشه ای و ظروف از این قبیل داده‌اند و دیگر در منزل ها استفاده نمی شوند. اما بسیاری از افراد که از قبل این ظروف را داشته اند ممکن است این ظروف را در انباری خانه خود و در گوشه‌ای انداخته باشند و از آنها هیچگونه استفاده نکنند این ظروف کاملاً بلا استفاده در منزل آنها افتاده باشد در این موقعیت بهترین کار این است که آنها این ظروف را به سمساری ها و دست دوم فروشی ها بفروشند  تا افرادی که می‌خواهند از این ظروف استفاده کنند بتوانند از این سمساری آنها را خریداری کنند.

زیرا امروزه افراد زیادی وجود دارند که می خواهند این ظروف بسیار پرکاربرد و زیبا را خریداری کنند و در منزل خود قرار دهند و آنها می توانند با مراجعه به سمساری ها به راحتی این دروغ را خریداری کنند اما لازم به ذکر است که گفته شود قبل از خرید و فروش این ظروف قدیمی نیاز است که نکاتی را رعایت کنید تا اگر میخواهید آنها را بفروشید دچار ضرر و زیان نشوید و یا اگر می خواهید این ظروف را خریداری کنید بتوانید به بهترین نحو ممکن و بهترین ان ها را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این بالا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی که باید در هنگام خرید و فروش این درست است بدانید را رعایت کنید.

خریدار ظروف و وسایل مسی و برنجی

راه های تشخیص ظروف مسی تقلبی

اگر می‌خواهید ظروف مسی دست دوم را از سمساری ها خریداری کنید حتماً باید نکاتی را بدانید تا بتوانید ظروف مسی تقلبی را تشخیص دهید و اگر فهمیدید که این ظروف تقلبی است ان ها را به هیچ عنوان خریداری نکنید. به دلیل اینکه از این دروغ استقبال بسیار زیادی شده است نمونه های تقلبی این ظروف مسی در بازار به شدت عرضه می‌شوند پس بسیار مهم است که شما راه های تشخیص جنس تقلبی از اصل را بدانید ما در ادامه برخی از مواردی که نیاز است برای این باره آنها را رعایت کنید را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • رنگ ظرف حتما میدانید که مثل فلزی باشد با رنگ قرمز چه ظاهری براق را دارا می باشد که در نمونه های تقلبی معمولاً به جای استفاده از فلز مس از عناصری مانند برنج و یا روی استفاده می کنند که این فلز ها رنگی شبیه به رنگ زرد و قهوه ای را دارا میباشند که با رنگ اصلی آن بسیار متفاوت است پس در هنگام خرید ظروف هستند به رنگ آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشید.
  • توجه به ظاهر ظروف ظروف مسی که قصد خرید آن را دارید حتماً باید به صورت کاملاً یک دست و بدون هیچ فرورفتگی و ناهمواری تولید شده باشد و همچنین ورقه های مسی اصلی به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شوند و کاملاً صاف و یکسان می باشند پس اگر قصد خرید از این ظروف را دارید حتما به ظاهر آن توجه کنید و در صورت دیدن هر کدام از این ویژگی هایی که گفته شد از خرید آن صرف نظر کنید.
  • صدای بدنه قدیمی ها می دانند که اگر به مثل اصیل ضربه وارد شود به دلیل خاصیت این فلز و نبودن آن صدایی بم و ضعیف خواهید شنید اما با ضربه زدن به بدنه ظروف مسی تقلبی صدای تیز و بلندی به گوش شما خواهد رسید.
  • استفاده از آهن ربامس یکی از فلز هایی می باشد که مثل طلا توسط آهنربا به هیچ عنوان جذب نمی شود شما می توانید با استفاده از یک آهن ربا تقلبی بودن و یا نبودن ظرف مسی خود را تشخیص دهید و میتوانید با نزدیک کردن یک آهنربا به ظرف مسی خود ببینید که آن تقلبی است یا خیر اگر ظرف مسی به آهن ربا چسبید آن ظرف تقلبی است و اگر به اهنربا نچسبید آن ظرف اصل می باشد.

نحوه خرید لوازم دست دوم منزل از سایت سمساری ترنج

حتماً شما هم در رابطه با خرید لوازم دست دوم دغدغه های مختلفی دارید و اولین دغدغه که به ذهن شما می رسد این است که لوازم دست دوم را از کجا خریداری کنیم و چگونه؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت شما می توانید برای خرید لوازم دست دوم به صورت آنلاین اقدام کنید چرا که دیگر لازم نیست برای یافتن سمساری های مختلف در سطح شهر زمان و وقت خود را هدر دهید بلکه بلافاصله با مراجعه به بهترین و معتبرترین سایت های سمساری از جمله سایت سمساری ترنج امکان خرید آنلاین را برای خود به ارمغان خواهید آورد. برای خرید لوازم دست دوم منزل ابتدا باید به سایت همسایه ترنج مراجعه کنید پس از آن در دسته بندی های مختلف که به صورت کشویی قرار داده شده دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نموده برای مثال لوازم برقی یا فرش و بعد بر اساس طرح و مدلی که مد نظر دارید اطلاعات لازم را مشاهده نموده و بعد برای خرید اقدام کنید.

سخن پاياني

پس اگر قصد خرید ظروف دست دوم از سمساری ها را دارید بسیار مهم است که نکاتی که گفته شد را رعایت کنید و یا همین طور اگر شخصی را میشناسید که در شناسایی این ظروف سررشته دارد او را حتماً به همراه خود ببرید تا به شما در شناختن ظروف تقلبی و ظروف اصل کمک کند تا شما بتوانید بهترین ظروف را خریداری کنید همانطور که گفته شد به دلیل اهمیت زیاد این ظروف و طرفداران زیادی که دارد نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد شده است پس بسیار مهم است که شما بتوانید فرق بین تقلبی و اصل بودن آن را تشخیص دهید.

خریدار ظروف و وسایل مسی و برنجی

چرا باید لوازم دست دوم منزل را از سمساری ترنج خریداری کنیم؟

بدون شک تمام لوازم و وسایل که اکنون وارد بازار شدند دارای کیفیت و عمر مفیدی هم چون لوازم قدیمی نیستند و قطعاً هزینه بالایی برای خرید آن ها باید پرداخت شود اما کیفیت و کارکرد آن ها قطعاً ضعیف تر است به همین خاطر بهترین کار این است که شما هزینه کم تر و مناسب تری بابت خرید لوازم مختلف منزل با کیفیت بالا بپردازید. توجه داشته باشید که پیشنهاد ما سایت سمساری ترنج است زیرا تمام لوازم دست دوم که خدمت مشتریان ارائه می کند در حد سالم هستند و قطعاً میزان استفاده از آن ها کم بوده و به همین خاطر بهتر کار می ‌کنند و همین موضوع باعث می ‌شود که در وقت و هزینه‌ های شما صرفه جویی شود البته که این سایت درگاه پرداخت آنلاین هم دارد که این خرید را برای همه مشتریان آسان نموده و بهترین انتخاب می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *